طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی شما 75 درصد از اعتبار آن را تحت تاثیر قرار می دهد. شما کمتر از یک ثانیه فرصت دارید تا اولین تاثیر را در مخاطبان خود به جا بگذارید. این بدان معناست که ادراک همه چیز است و نحوه تعامل مشتری با سایت واقعیتی است که اهمیت دارد. طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی شامل ایجاد و راه اندازی یک فروشگاه مجازی برای فروش محصولات است. ما در مورد لیست کردن اقلام شما در یک بازار آنلاین شخص ثالث مانند دیجی‌کالا یا ترب صحبت نمی کنیم. این فروشگاه شماست و شما کنترل کامل آن را به دست دارید. در حالی که طراحی وب سایت تنها چیزی نیست که مشتریان به دنبال آن هستند، ادغام آن با بازاریابی رسانه های اجتماعی، کمپین های دیجیتال و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تجربه کاربری برتری را ارائه می دهد که ترافیک فروشگاه شما را افزایش می دهد.

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی و حرفه ای

 در اسکیلداپ به طور کلی سفارش های مشتریان به سه شکل متداول هستند :

قالب ها و افزونه های طراحی سایت فروشگاهی

در اسکیلداپ ترجیح بر این است که تمامی محصولات اعم از قالب ها و افزونه های مورد نیاز به صورت اصلی و با تهیه لیسانس معتبر خریداری شوند. استفاده از افزونه های اورجینال پشتیبانی شرکت های آن ها را به همراه دارد. از این رو ما تا حد امکان توصیه می کنیم که در طراحی سایت خود از افزونه های نال شده و یا به عبارتی قفل شکسته استفاده ننمایید. چرا که استفاده از این افزونه نه تنها امنیت سایت شما را به خطر می اندازد بلکه به علت کیفیت بسیار پایین فارسی سازی نسخه های نال شده گاها این افزونه ها قابل استفاده نیستند و بودجه شما را هدر می دهند. توجه به این نکته ضروری است که هزینه و زمان مصرفی برای رفع مشکلات نسخه های قفل شکسته بهینه نخواهند بود.

قیمت و هزینه طراحی سایت فروشگاهی

تعریف پلن های خدماتی از پیش تعیین شده و درج قیمت های طراحی وبسایت فروشگاهی بسیار اشتباه است. چرا که هیچ دو کسب و کاری یکسان نیستند و باید با انجام مطالعات و تحقیقات دقیق برای هریک از کسب و کارها پروژه ای متناسب با نیازهای کارفرما و آن کسب و کار طراحی و پیاده سازی گردد. جهت انجام یک پروژه طراحی فروشگاه اینترنتی باید یک تیم متخصص و متشکل از افراد باتجربه برای همان پروژه انتخاب و تشکیل گردد. در اسکیلداپ ما شما را به انتخاب پلن های از پیش تعریف شده و معین محدود نمی کنیم. بلکه فرآیند طراحی، اجرای و برآورد هزینه پروژه شما پس از انجام مشاوره و تشکیل خلاصه ای از تعارف اولیه آن پروژه (بریف) آغاز می گردد. تا نتیجه کار لباسی هم اندازه و متناسب با تن پروژه شما باشد.

نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی لباس
lalehzar
سایت طلا و جواهر

اصول طراحی سایت برای فروشگاه اینترنتی

در اینجا چند عنصر ضروری برای هر طراحی سایت فرشگاه اینترنتی به صورت حرفه ای وجود دارد:

تجربه کاربری مشتری

طراحی تنها مربوط به ظاهر فروشگاه شما نیست، بلکه به این معناست که مشتریان چگونه شما را احساس کنند. کسب و کار تجارت الکترونیک شما باید تجربه منحصر به فردی را ارائه دهد. در نتیجه یک طراحی خلاقانه و حرفه ای باید بتواند یک پیوند عاطفی بین خریداران و محصولات شما ایجاد کند. با یک طراحی خلاقانه شما باید تلاش کنید مشتریان محصول شما را در زندگی روزمره خود تصور کنند و توجیه خرید  آن را برای آنها آسان کند.

عکس های زیبا و رنگ های روشن دوست داشتنی هستند، اما اولویت دادن به تجربه مشتری بیشترین تاثیر را دارد. پس از یک تجربه کاربری دلپذیر، مشتریان احتمالاً سفارشات خود را با نرخ تبدیل بیش از  400٪ تکمیل می کنند و خریداران مکرر می شوند. یک طراحی مشتری محور ساختار و جریانی ارگانیک دارد که برای خریداران سازگار و آسان است. فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای  طراحی شود که گشت و گذار و دستیابی به محصولات در آن ساده باشد. در نظر گرفتن یک ویژگی جستجوی هوشمند برای کمک به مشتریان در یافتن سریع محصول مورد نظر می تواند بسیار مفید باشد.

تطبیق هویت برند

سایت فروشگاه آنلاین شما چیزی بیش از یک فروشگاه است. فروشگاه شما، برند شما است و باید وفاداری ایجاد نموده و نسبت به رقبای شما کاملا برجسته باشد. هر چه بیشتر فروشگاه خود را خاص تر طراحی کنید، بیشتر می توانید آن را منحصر به فرد کنید و نسبت به رقبای خود برتری پیدا کنید. برند شما به عنوان یک کسب و کار آنلاین بر شخصیت شما تاکید می کند، فرهنگ شرکت و کسب و کار شما را نشان می دهد. یک طراحی موفق، هویت برند شما را از طریق زیبایی‌شناسی و پیام‌رسانی یکپارچه منتقل می‌کند. انواع عکس های محصول، فونت‌ها، شمایل نگاری و طرح های رنگی در ارتباط مشتری با فروشگاه شما بسیار موثر و مهم است. با طراحی خود سازگار باشید. طرح‌بندی و ویژگی‌های صفحه ممکن است تغییر کند. اما پالت رنگ، منو و لوگوی شما، الگوها و فونت‌ها همگی باید منعکس کننده یک روایت منسجم باشند.

همراه و به روز بودن با تغییرات

بیست سال پیش، فروشگاه های اینترنتی ابزار واسطه ای برای اتصال مشتریان به تیم فروش بودند. امروزه، طراحی‌های سایت های فروشگاهی با پیشرفت‌های تکنولوژی به تکامل خود ادامه می‌دهند. روندهای نوظهور شامل طرح‌بندی‌های تعاملی، صفحات پویا و توصیه‌های محصول مبتنی بر داده است. بنابراین جای تعجب نیست که مشتریان انتظار یک تجربه کاربر دیجیتالی شخصی و ویژه را داشته باشند. آنها یک فروشگاه یکپارچه می خواهند که به آنها امکان جستجوی محصولات، خرید اقلام و پیگیری سفارشات آنلاین را بدهد.

بهینه سازی برای موبایل

معمولاً مصرف کنندگان هنگام خرید آنلاین بین دستگاه های مختلف جابه جا می شوند. اجرای یک چیدمان بصری و ثابت در دستگاه های تلفن همراه – دسکتاپ، تلفن های هوشمند و تبلت ها – تجربه ای به یاد ماندنی را ایجاد می کند. این امر باعث می شود خریداران تمایل بیشتری برای بازدید از فروشگاه اینترنتی شما داشته باشند. طراحی موبایل شما باید با نحوه دستیابی کاربر به محصولات و خدمات شما هماهنگ باشد. به عنوان مثال، فروشگاهی با طیف محصولات گسترده ممکن است از جستجوی محصول با قابلیت فیلتر و منوی محصول سلسله مراتبی بهره مند شود.

اگر طراحی وب سایت شما ریسپانسیو و سازگار با نسخه موبایل نباشد، بخش عظیمی از مشتریان خود را از دست خواهید داد.  بیش از 50 درصد از کاربران پس از تجربه منفی در استفاده از سایت توسط تلفن همراه خود، کمتر از آن فروشگاه خرید می کنند. از سوی دیگر کاربران در سایت هایی که ریسپانسیو هستند و طراحی واکنشگرایی نسبت به دستگاه های مختلف دارند  67 درصد احتمال بیشتری دارد که خرید خود را انجام دهند.

سادگی فرآیند پرداخت

مسیر خرید مشتری  باید واضح و سرراست باشد. هرچه این مسیر کوتاه تر باشد ، فرآیند پرداخت سریعتر و ساده تر اتفاق می افتد. آزمایش رنگ های مختلف در نهایت منجر می شود که مشتریان خود را وارد چرخه خرید کنید توجه آنها را با دکمه های قرمز رنگ و تایپوگرافی پویا که چشم را به سمت اطلاعات خاصی می کشاند جلب نمایید. نمای سبد خرید و فراخوان برای یک اقدام خاص(CTA)  نیز راه‌های عالی برای هدایت خریداران به مراحل پایانی سفارش آنها است.

ایجاد اعتماد سازی

مشتریان جدید شک دارند. آنها با محصولات شما آشنا نیستند و هنوز به شما برای اجرای تعهد خود اعتماد ندارند. افزودن سیگنال‌های اعتماد سازی به طراحی سایت، لایه‌ای از شفافیت را به خصوص برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک فراهم می‌کند که می‌تواند از نگرانی جلوگیری کند. سیگنال های رایج عبارتند از:

شرکت طراحی سایت فروشگاهی

بدون یک فروشگاه اینترنتی کارآمد، فرصت افزایش آگاهی از محصول و ارتقای برند دیجیتال خود را از دست می دهید. طراحی بهینه وب سایت فروشگاهی، نمایش و در معرض دید بودن محصول را بهبود می بخشد، ترافیک فروشگاه را افزایش و تجربه کاربری شخصی سازی شده را ارائه می دهد. شما می توانید با سفارش طراحی سایت فروشگاهی خود به تیم اسکیلداپ، علاوه بر تضمین کیفیت، عملکرد، امنیت و سرعت وب سایت خود عناصر کلیدی دیگر محتوا، تجارت و آسایش کاربران را با یکدیگر ادغام کنید.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تهران ، کرج و سایر شهرها

همانطور که میدانید پذیرش و انجام سفارش های مربوط به طراحی سایت فروشگاهی وابسته به مکان و جغرافیای خاصی نیستند. شما در هر کجای کشور که باشید می توانید از خدمات طراحی سایت اسکیلداپ استفاده نمایید . از آنجایی که شرکت ما در تهران قرار دارد امکان ملاقات حضوری با شما کارفرمایان محترم تنها در دو شهر تهران و کرج امکان پذیر است. تیم ما تاکنون سفارش های طراحی فروشگاه های اینترنتی متعددی را به صورت دورکاری از شهرهایی مثل اصفهان، قم ، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی را به انجام رسانیده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه طراحی سایت فروشگاهی خود با ما تماس بگیرید.

چرا طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به اسکیلدآپ بسپاریم؟

در صورت نیاز جهت اخذ مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، کارشناسان ما مشتاقانه به سوالات شما پاسخ می دهند. کافیست از طریق شماره های درج شده در انتهای همین صفحه با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید