ابزار مورد نیاز توسعه دهندگان

ابزار مورد نیاز توسعه دهندگان

لیستی از ابزار مورد نیاز برای توسعه دهندگان و فریلنسر ها جمع آوری کردم، این لیست شامل ابزارهاییست که خودم هم استفاده می کنم و تقریبا هر توسعه دهنده دیگری نیز آنها را توصیه خواهد کرد 😉

aweber-logo-resourcesAWeber یک سرویس بازاریابی ایمیلی عالی، ایمیل یه سرویس بسیار پر اهمیت هستش! وارد سایت این سرویس شوید و امکانات این سرویس رو برای مدت یک ماه بصورت رایگان امتحان کنید.

stackoverflow-logo-resourcesStackoverflow بهترین سایت برای یافتن پاسخ سوالاتتان! یک انجمن رایگان متشکل از توسعه دهندگان سراسر دنیا که در یافتن پاسخ سوالات تخصصی به یکدیگر کمک می کنند.

filezilla-logo-resourcesFileZilla یک نرم افزار کاملا رایگان برای آپلود وبسایتتان در اینترنت است (نرم افزار FTP)، برای دریافت کلیک کنید: FileZilla-project.org

atom_editor_logo-svgAtom یک نرم افزار ویرایشگر متون کامل و بی نقص که به کمک آن می توانید راحت تر از هر وقت دیگه کد نویسی کنید. شاید براتون جالب باشه که بدونید اتم از Notepad++ سریع تر و برخلاف Sublime کاملا از زبان فارسی پشتبانی می کنه!

پی نوشت: البته از یک تاریخی به بعد ویرایشگر ویژوال استودیو کد مایکروسافت تقریبا جای اتم رو کاملا گرفته!

ColorZillacolorzilla-logo-resources یک نرم افزار عالی برای انتخاب رنگ که اغلب استفاده کنم. کافیه روی رنگ مورد نظرتون کلیک کنید تا کد رنگ رو بشما بده.

unsplash یه سایت عکس که تمام عکس هاش (رزولوشن خیل بالایی هم دارن) تحت مجوز CC0 1.0 منتشر می شن یعنی می تونید با خیال راحت ازشون استفاده کنید و حتی هر تغییر که دوست دارید توشون ایجاد کنید 🙂 سایت های عکس تو طراحی صفحات وب خیلی به کارتون میان.

tinyPNG.comtinypng-logo-resources یک سرویس رایگان و ساده برای فشرده سازی و کاهش حجم تصاویر بصورت آنلاینه که شخصاً خیلی ازش استفاده نمی کنم.

Responsinatorresponsinator-logo-resources یک سرویس آنلاین که بشما نشان میده سایتتون رو دستگاه های مختلف چگونه نمایش داده میشه تا بتون خیلی سریع از مشکلات واکنشگرایی سایتتون مطلع بشین.

محمد عنبرستانیمشاهده نوشته ها

Avatar for محمد عنبرستانی

توسعه دهنده و طراح وب و همچنین مهندس عمران هستم و البته به موضوعاتی مثل برندینگ، طراحی آرم (لوگو)، رسم و نقاشی، معماری و سایر هنر های بصری علاقه مند هستم! اینجا سعی می کنم اطلاعات مفید و آموزنده که در زمینه کاریم و علایقم هستن رو با شما به اشتراک بگذارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید