چگونه توکن و سایر دستگاه های USB را در شبکه به اشتراک بگذاریم؟

دفاتر اسناد رسمی برای تنظیم و تایید نهایی اسناد نیاز به اتصال توکن RSA به رایانه دارند حال اگر سردفتر بخواهد برای تایید نهایی از رایانه های مختلف اقدام کند لازم است توکن به آن رایانه منتقل شود این امر علاوه بر وقت گیر بودن در مرور زمان پورت USB را فرسوده خواهد کرد حال آنکه شما می توانید با اشتراگ گذاری توکن در شبکه محلی خود بدون نیاز به جابه جا کردن توکن میان رایانه ها آن را بین سیستم ها سوییچ کنید.

برای این کار کافیست نرم افزار FabulaTech USB over Network را نصب کنید سپس از لیست دستگاه های متصل FS USB TOKEN 3003 را به اشتراگ بگذارید و در صورت نیاز به استفاده از توکن روی رایانه فعلی لازم است اشتراک گذاری را متوقف کنید.

تذکر: لازم است نرم افزار Clinet روی رایانه ای که توکن به آن ها متصل نیست نصب شود و نرم افزار Server روی رایانه ای که توکن را به آن وصل می کنید نصب شود.

محمد عنبرستانیمشاهده نوشته ها

Avatar for محمد عنبرستانی

توسعه دهنده و طراح وب و همچنین مهندس عمران هستم و البته به موضوعاتی مثل برندینگ، طراحی آرم (لوگو)، رسم و نقاشی، معماری و سایر هنر های بصری علاقه مند هستم! اینجا سعی می کنم اطلاعات مفید و آموزنده که در زمینه کاریم و علایقم هستن رو با شما به اشتراک بگذارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید