قالب وردپرسی Newspaper 10 – کاملا راستچین و کاملا رایگان

قالب خبری و چند منظوره وردپرسی Newspaper نسخه 10

این پروژه بدلیل عدم استقبال متوقف شده است.

قالب نیوزپیپر پرفروش ترین قالب خبری وردپرس، با بیش از 65 هزار مشتری می باشد. نسخه حاضر، نسخه بومی سازی شده و کاملا راستچین این قالب میباشد. برای سهولت بیشتر در استفاده و بروزرسانی آسان تر این قالب به نسخه های آتی نسخه راستچین به صورت Child theme ارائه شده است و در گذر زمان با نسخه ها جدیدتر مطابقت داده خواهد شد لذا پس از ارتقا یا بروزرسانی قالب با پلاگین های آن به کمک نسخه های اورجینال سایت شما همچنان راستچین خواهد ماند. علاوه بر این شما می توانید با اعمال تغییرات مورد نیاز خود در این چیلد-تم بدون دست بردن در فایل های اصلی قالب ، آن را ویرایش کنید.

توجه: این تم چیلد شامل استایل راستچین و برخی تغییرات جزئی در کد های php خواهد بود البته شامل زبان فارسی نیز می شود. نکته دیگر اینکه این قالب کودک (child theme) دائما در حال بروزرسانی و بهبود خواهد بود و بصورت منظم در گیت هاب بوصورت نسخه های آزمایشی و پایدار منتشر خواهد شد.

و در پایان شما به فایل اصلی قالب برای نصب روی وردپرس خود نیاز خواهید داشت با اندکی جستجو در وب فایل ها قالب قابل دریافت هستند اما بدلایل امنیتی بهتر قالب را خریداری کنید!

برخی ویژگی ها لازم مانند پشیبانی کامل از یک افزونه ورود به کمک اکانت ها اجتماعی و… مانند گوگل یا فیسبوک در این قالب وجود ندارند همچنین پشتیبانی کاملی از افزونه هایی مانند بادی پرس و… شاید بهتر باشد؟! شما می توانید در قسمت کامنت این ویژگی ها و دیدگاه های خودتون رو مطرح کنید تا من به مرور این ویژگی ها رو به تم چیلد اضافه کنم. 😀

محمد عنبرستانیمشاهده نوشته ها

Avatar for محمد عنبرستانی

توسعه دهنده و طراح وب و همچنین مهندس عمران هستم و البته به موضوعاتی مثل برندینگ، طراحی آرم (لوگو)، رسم و نقاشی، معماری و سایر هنر های بصری علاقه مند هستم! اینجا سعی می کنم اطلاعات مفید و آموزنده که در زمینه کاریم و علایقم هستن رو با شما به اشتراک بگذارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید