بهترین سرویس های پخش و دانلود فیلم و سریال

با توجه به انواع تحریم ها و فیلترینگ ممکن است دانلود یا پخش آنلاین فیلم های روز برای ما ایرانیان امری بسیار سخت و زمان بر باشد. دراین مقاله سعی می کنم سرویس های رایگان و قابل استفاده برای ایرانیان را در اختیار شما قرار بدم.

Popcorn Time (رایگان)

این نرم افزار قابلیت دانلود و پخش آنلاین انواع فیلم و سریال های روز دنیا را به کمک اتصال تورنت در اختیار شما قرار خواهد داد. ضمنا این نرم افزار بدون نیاز به نرم افزار های پروکسی می باشد و همچنین برای اکثرا فیلم ها و سریال ها زیرنویس فارسی نیز موجود است.

مزایا: بدون نیاز به وی پی ان، قابل نصب بروی اندروید تی وی، زیرنویس گذاری خودکار با پشتیبانی از زبان فارسی

معایب: سرعت پایین ترونت، آرشیو ناقص فیلم ها و سریال ها

پلت فرم ها: Anroid, Anroid TV, iOS, Windows, Linux

دیبا موی (رایگان)

بهترین سرویس ایرانی برای دانلود و پخش آنلاین فیلم و سریال همراه با زیرنویس فارسی از طریق وبسایت است. رابط کاربری زیبا و تجربه کاربری کارامد وبسایت دیبا موی موجب محبویت آن است. اما مسلما نمی توانید به راحتی از آن بر روی تلویزیون یا موبایل استفاده کنید.

مزایا: تجربه کاربری مناسب وبسایت، آرشیو وسیع، دوبله های اختصاصی

معایب: سرویس پخش آنلاین دارای باگ، عدم وجود اپلیکشن و اتکا به وبسایت

پلت فرم ها: وب

Tubi TV

سرویس پخش آنلاین فیلم و البته کاملا رایگان با آرشیوی ناقص البته اگر از تلویزیون هوشمند استفاده می کنید یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. توبی تقریبا تمام سیستم عامل های مرتبط با تلویزیون را مورد پشتیبانی قرار داده برای مثال اگر یک کنسول بازی داشته باشید هم می توانید از این سرویس بهرمند باشید. برای استفاده از این سرویس به VPN نیاز خواهید داشت.

مزایا: پشتیبانی از اکثرا دستگاه ها

معایب: آرشیو ناقص، نیاز به VPN

پلتفرم: Android, Android TV, Window 10 for Xbox, PS4,iOS

محمد عنبرستانیمشاهده نوشته ها

Avatar for محمد عنبرستانی

توسعه دهنده و طراح وب و همچنین مهندس عمران هستم و البته به موضوعاتی مثل برندینگ، طراحی آرم (لوگو)، رسم و نقاشی، معماری و سایر هنر های بصری علاقه مند هستم! اینجا سعی می کنم اطلاعات مفید و آموزنده که در زمینه کاریم و علایقم هستن رو با شما به اشتراک بگذارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید